عمل‌به قرآن اصلی‌ترین راهکار پیروزی در جنگ نرم است

عمل‌به قرآن اصلی‌ترین راهکار پیروزی در جنگ نرم است

  • 100

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری گفت: عمل‌به قرآن و تدبر در آیات آن اصلی‌ترین راهکار پیروزی در جنگ نرم است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم محفل انس با قرآن در منطقه یکم دریایی این نیرو در بندرعباس با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا استکبار نتواند بر افکار و اذهان ما تسلط یابد زیرا دشمن همانند موریانه عمل می‌کند و ‌باید هوشیار‌‌ باشیم زیرا در صورت غفلت، فرصت مقابله را از دست می‌دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن از امکانات موجود و تکنولوژی روز علیه ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، افزود: دشمنان از اینترنت نیز به‌عنوان ابزار کارآمد‌ بهره می‌گیرند و برای مصون ماندن از انحرافات و آسیب‌های فضای مجازی، نحوه استفاده از آن را باید آموزش داد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها و از بین بردن قبح گناه است، تصریح‌ کرد: امروز شاهد این هستیم که دشمن به‌دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی است و  استکبار در‌صدد است تا با تغییر سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی، فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را استحاله کند.

امیر دریادار سیاری در بخش پایانی سخنان خود گفت: عمل کردن به قرآن و تدبر در آیات آن، اصلی‌ترین راهکار برای عبور و پیروزی در جنگ نرم دشمن است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذشت شاعر نامدار انقلاب اسلامی مرحوم سبزواری را تسلیت گفت

  • 71

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت شاعر و ادیب انقلاب و دفاع مقدس، حمید سبزواری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این پیام ضمن تسلیت در گذشت مرحوم حمید سبزواری به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جامعه ادبی کشور و خانواده محترم آن عزیز، آمده است: روحیه انقلابی مرحوم سبزواری با عث شده بود تا ایشان همواره در راه خدمت به نظام اسلامی گام بردارند و در این راه با خلق آثار و گنجینه های ارزشمندی همچون کاروان سپیده و اشعار و سرود تاریخی «خمینی ای امام» و دهها اثر ارزشمند دیگر، نقش موثری را در انتقال پیام انقلاب اسلامی و فرهنگ غنی دفاع مقدس ایفا نماید.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان درگذشت استاد حمید سبزواری را به خانواده محترم ایشان و همه فعالان عرصه فرهنگ و اهالی شعر و ادبیات تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت نموده است.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

انسانیت زمانی مرد که..

  • 67

افسران - مرگ انسانیت...


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:9
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

  • 47

افسران - هیییییییییس!


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

  • 41

افسران - طلب عاقبت خیری


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

متن شبهه ⛔️

  • 53

" ...گزارش سفارت آمریکا در تهران که حاوی متن کامل پیام آیت الله خمینی است هنوز در آرشیو ملی آمریکا در حالت طبقه‌بندی نگه داشته شده است، اما خلاصه‌ای از پیام در سند "اسلام در ایران" آمده است. این سند در واقع گزارش تحقیقاتی ۸۱ صفحه‌ای سیا - مورخ مارس ۱۹۸۰ - است و در آن سوابق آیت‌الله خویی، آیت‌الله شریعتمداری و آیت‌الله خمینی هم آمده است. سیا گزارش را سال ۲۰۰۵ از حالت طبقه‌بندی بیرون ‌آورد ولی چند قسمت حساس از جمله پاراگراف مربوط به پیام آیت‌الله خمینی را سانسور کرد. در دسامبر ۲۰۰۸ کتابخانه ریاست جمهوری جیمی کارتر نسخه دیگری از سند را به صورت دیجیتالی منتشر کرد که در آن این پاراگراف بدون سانسور آمده ولی تا به حال از دید اکثر مورخان و محققان پنهان مانده است. بی‌بی‌سی فارسی برای نخستین بار آن را به صورت عمومی منتشر می‌کند. بی‌بی‌سی فارسی برای نخستین بار این سند را به صورت عمومی منتشر می‌کند "خمینی توضیح داد که او با منافع آمریکا در ایران مخالفتی ندارد. بر عکس، او اعتقاد داشت که حضور آمریکا در ایران برای ایجاد توازن در برابر شوروی و احتمالا نفوذ بریتانیا ضرورت دارد."بنا بر این سند، پیام حدود ۱۰ روز قبل از سفر لئونید برژنف، رهبر شوروی به ایران توسط یک روحانی به ظاهر غیرسیاسی به نام حاج میرزا خلیل کَمَره‌ای به سفارت آمریکا در تهران می‌رسد... "

 در پاسخ به شبهه
"ادعای BBC در مورد ارتباط و همراهی امام خمینی(ره) با آمریکا !!" :


1⃣ در گزارشهای طبقه بندی نشده سال ۱۹۸۰ CIA و در سایت "کتابخانه ریاست جمهوری جیمی کارتر"، گزارشی "۸۱" صفحه ای با نام "اسلام در ایران" یافت نشد! 


2⃣ سند ادعایی فاقد نشانه ای از اسناد CIA بوده و شبیه یک جریده است! متن انگلیسی نیز با ترجمه آن تفاوت دارد! سند : «ایشان مخالف منافع امریکا در ایران نیستند» اما ترجمه : «...او از منافع آمریکا در ایران حمایت می‌کند»!
3⃣ با فرض وجود این گزارش و ساختگی نبودن آن، چطور آمریکا در تمام این سالها از آن برای تهدید یا تخریب وجهه بزرگترین دشمن خود در جهان و الگوی استکبارستیزان عالم، استفاده نکرد؟! 
4⃣ برخلاف ادعای شبهه، در کنار امام(ره) اکثریت علما با "انقلاب سفید" مخالفت کردند! حق رای زنان که برای استفاده ابزاری از آنها و استحاله جامعه مطرح شد، تنها یکی از سه مشکل این قانون در کنار "حذف شرط مسلمانی" و "تبدیل سوگند به كتب آسمانی به جای قرآن" بود!

5⃣ امام خمینی(ره) در سخنرانی ۱۳خرداد ۴۲ که منجر به دستگیری ایشان شد، از آمریکا بعنوان مملكت اجنبى مهاجم به ایران، قبضه گر امور، تلف کننده و هتک کننده اموال و نوامیس مردم نام بردند!

6⃣ ایشان از چند ماه قبل از این سخنرانی، در ۲۲اسفند ۱۳۴۱ در بیانات خود، صراحتا به نقش و خوی استعماری آمریکا اشاره می کردند!

7⃣ آیت‌الله میرزا خلیل کمره‌ای عالمی برجسته، از منادیان وحدت اسلامی و شخصیتی جهانی بود که چنین واسطه گری ای دور از شان وی بود!

8⃣ امام تحت فشار افکار عمومی آزاد شد، نه در نتیجه سازش! ادعای سازش امام در مقاله سفارشی ساواک در روزنامه اطلاعات ۱۸ فروردین ۴۳ با عنوان "اتحاد مقدس" و محتوای تفاهم روحانیون با دولت در اجرای "انقلاب سفید" مطرح شد!
9⃣ بیانات امام در سخنرانی ۲۱ فروردین ۴۳، ادعای سازش ایشان را با عبارات زیر نقش برآب کرد: "...خمینی تفاهم نخواهد کرد.
خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهد کرد. با سرنیزه نمی‌شود اصلاحات کرد..." و "... من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم و تسبیح دست بگیرم؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم...".


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تجربه مذاکره با امریکا در هسته ای نباید تکرار شود

  • 58

افسران - چه با صلابت می غُرد خامنه ایِ کبیر، فرزندِ فاطمه، جانشینِ بلامنازعِ خمینیِ کبیر


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اسلام سکولار واسلام متحجر دو شاخصهی مهم اسلام امریکایی است

  • 73

افسران - سخنان امروز رهبر عزیزمان......


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

روایت اشک‌های خلبان شهید عباس بابایی در محضر امام خمینی(ره)

  • 51

 

سردار علی فضلی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره خاطره خود از دیدار شهید بابایی با حضرت امام راحل روایت می‌کند:

«آن روزها(سال 1364) ما عملیات بزرگی نداشتیم. شرایط سختی حاکم شده بود و ناگزیر به انجام عملیات‌های کوچک و محدود بسنده کرده بودیم. در آن جلسه، برادر «محسن رضایی» فرمانده سپاه در آن زمان گزارشی خدمت حضرت امام ارئه کرد و امام چند جمله‌ای با این مضمون فرمود که: «عزیزان من! هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیرید. به دشمن امان ندهید.»

در همان جلسه، عزیزی را دیدم که در صف اول نشسته و شانه‌هایش می لرزد. چهره‌اش از پشت سر قابل تشخیص نبود. رنگ لباسش قدری با یونیفرم ما تفاوت داشت و موی سرش کوتاه بود. ما آن روزها کلاه نداشتیم، ولی او کلاهی هم بر سر گذاشته بود. با بیانات امام شانه‌هایش می لرزید و داشت به نوعی عشق بازی می‌کرد. من به حال او غبطه خوردم و پیش خود گفتم، خدایا! این کجاست و ما کجاییم. چه احوال خوشی دارد.

حقیقتاً غبطه خوردم، ولی هنوز نمی‌دانستم کیست. یک لحظه نیم نگاهی به اطراف انداخت. دیدم عجب! این کسی نیست غیر از برادر شهیدم، «عباس بابایی»، فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران.

جلسه که تمام شد، رفتم جلو و با این عزیز بزرگوار معانقه کردم.

روزی خبردار شدم که اسم‌شان برای زیارت خانه خدا درآمده و باید همراه همسر محترمشان برای حج تمتع شرفیاب شوند، ولی به همسرشان گفته‌اند، شما بروید و حج به جا آورید،من هم انشاءالله در جبهه حج به جا خواهم آورد. شما بروید مکه، من هم می‌روم جبهه.

این اتفاق افتاد و همسرشان عازم مکه شدند. شهید بابایی هم عازم جبهه شدند و روز عید قربان،هنگام انجام عملیات‌های پی درپی و پشتیبانی از رزمندگان اسلام، هواپیمایشان مورد اصابت قرار گرفت و در راه خدا به شهادت رسیدند.»


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 21:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یادداشتی درباره ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش جمهوری اسلامی ایران

  • 79

 

 


اشک در چشم همه جمع شده بود، بعضی بی‌اختیار بلند بلند می‌گریستند و ترکیبی زیبا از صدای هق ‌هق گریه و تشویق در فضا پیچیده بود. همه روی پا ایستاده بودند و تشویق می کردند. بعد از 36 سال تکاوران دریایی یکی‌یکی می‌آمدند روی سن و حلقه ‌گل به گردن آن‌ها انداخته می‌شد و لوح  تقدیر دریافت می‌کردند. بعضی با عصا، بعضی با ویلچر. اما همه سعی می‌کردند راست ‌قامت باشند و تکاوری بیایند. می‌خواستند به‌ نوعی ورزیدگی خود را نشان دهند که ورزیده هم بودند و هنوز هم آثار رشادت در سیمای آن‌هانمایان بود.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 20:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رونمایی از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته

  • 61

 

 

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش از رونمایی شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته در این نیرو خبر داد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پایگاه دریایی بوشهر از ظرفیت بالایی برخوردار است و از نظر آموزشی، علمی، فنی و نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آموزش افسران در رده‌های مختلف در پایگاه دریایی بوشهر افزود: علاوه بر دوره‌های مختلف افسری و عالی دوره‌های تخصصی چتربازی و غواصی در پایگاه دریایی بوشهر انجام می‌شود که نشان از ظرفیت بالای این پایگاه در ابعاد نظامی و آموزشی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین به آمادگی کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در جهت اجرای ماموریت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کارکنان پایگاه دریایی بوشهر با توانمندی بالا و تجهیزات پیشرفته آماده مقابله با هر‌گونه تهدید در عرصه‌های مختلف هستند.

سیاری با اشاره به اینکه پایگاه دریایی بوشهر در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیر گذاری در شکست دشمن داشت و افزود: در عملیات مروارید که در شصت ‌و هفتمین روز از جنگ توسط دریادلان پایگاه دریایی بوشهر انجام شد ضربات مهلکی به دشمن بعثی عراق وارد شد.

وی با اشاره به اینکه از محل پایگاه دریایی بوشهر چند پایگاه در نقاط مختلف کشور شکل گرفته است خاطر نشان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک، مکران و دیگر مناطق دریایی ارتش در جنوب به سبب اهمیت و جایگاه پایگاه دریایی بوشهر ایجاد شده و پایگاه دریایی بوشهر به عنوان پایگاه دریایی مادر شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه این نیرو در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل  طرح‌ها و برنامه‌های مهمی در حال اجرا دارد، افزود: نیروی دریایی برای تامین تجهیزات مورد نیاز از توان جوانان دانشمند بهره برده و اکنون در نگهداری، ساخت و تعمیرات تجهیزات و نوسازی انواع ناوهای موشک‌انداز و ناوشکن‌ اقدامات مهمی انجام داده است.

سیاری با اشاره به اینکه شعار حضرت امام راحل در نیروی دریایی ارتش محقق شده گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از توان داخلی روی پای خود ایستاده و این مهم، بزرگترین حرکت در مسیر اجرای اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل است.

دریادار سیاری در پایان از رونمایی چند شناور در سال جاری خبر داد و گفت: امسال از شناورهای سطحی و زیرسطحی پیشرفته که در نیروی دریایی ارتش ساخته شده، رونمایی می‌شود.


  • تاریخ ارسال : شنبه 22 خرداد 1395 ساعت: 20:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

  • 86

 

 

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

  • 81

 

 

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:12
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

خرمشهر...

  • 58


افسران - خرمشهر...





  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

وداع کارکنان نیروی هوایی ارتش با همسر شهید بابایی

  • 82

 

 

 

 

 

 

آیین بدرقه و تشیع پیکر همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش و با حضور فرماندهان ارشد و کارکنان این نیرو برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیر حضور داشتند.

در این مراسم پیکر بانوی فداکار و مومنه حاجیه خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز ارتش اسلام، سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از اقامه نماز توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت خاکسپاری به استان قزوین منتقل شد.

گفتنی است صدیقه (ملیحه) حکمت پس از تحمل درد ناشی از عارضه کبد در سن 57 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

وداع کارکنان نیروی هوایی ارتش با همسر شهید بابایی

  • 37

 

 

 

 

 

 

آیین بدرقه و تشیع پیکر همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش و با حضور فرماندهان ارشد و کارکنان این نیرو برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیر حضور داشتند.

در این مراسم پیکر بانوی فداکار و مومنه حاجیه خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز ارتش اسلام، سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از اقامه نماز توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت خاکسپاری به استان قزوین منتقل شد.

گفتنی است صدیقه (ملیحه) حکمت پس از تحمل درد ناشی از عارضه کبد در سن 57 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:10
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آیا امام زمان(عج)، همهٔ مسائل را، با شمشیر حل می‌کند!

  • 50

 

افسران - آیا امام زمان(عج)، همهٔ مسائل را، با شمشیر حل می‌کند!

 

 

 

 


بعضی‌ها تصور عامیانه‌ای دارند که وقتی امام زمان(عج) بیاید، با شمشیر همهٔ مسائل را حل می‌کند! البته در جریان قیام حضرت، قطعاً شمشیر (سلاح) به کار گرفته خواهد شد، اما هم مقدمات بسیاری می‌خواهد و هم با لوازم بسیاری همراه خواهد بود. آن روز هم که دست‌های علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) را بسته بودند، شمشیر بود ولی به دلیل نبودن آن مقدمات و لوازم، به کار گرفته نشد. این شمشیر همان شمشیر است که تنها موقعیت بیرون آمدن از نیام را خواهد داشت.

اگر بهره‌گیری از شمشیر بدون توجه به قواعدش بیان شود، آن وقت تصویری که دشمنان امام زمان(عج) از ایشان به جهان ارائه می‌دهند و مردم را از ایشان می‌ترسانند، تأیید می‌شود؛ تصویر یک سلطان ستمگر و بی‌تدبیر که وقتی بیاید، می‌خواهد همهٔ مسائل را صرفاً با تکیه به شمشیر حل کند.

کتاب انتظار عامیانه عالمانه عارفانه، اثر علیرضا پناهیان


توضیحات در مورد کتاب و خرید آن 
bayanmanavi.ir/post/ 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آیا امام زمان(عج)، همهٔ مسائل را، با شمشیر حل می‌کند!

  • 51

 

افسران - آیا امام زمان(عج)، همهٔ مسائل را، با شمشیر حل می‌کند!

 

 

 

 


بعضی‌ها تصور عامیانه‌ای دارند که وقتی امام زمان(عج) بیاید، با شمشیر همهٔ مسائل را حل می‌کند! البته در جریان قیام حضرت، قطعاً شمشیر (سلاح) به کار گرفته خواهد شد، اما هم مقدمات بسیاری می‌خواهد و هم با لوازم بسیاری همراه خواهد بود. آن روز هم که دست‌های علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) را بسته بودند، شمشیر بود ولی به دلیل نبودن آن مقدمات و لوازم، به کار گرفته نشد. این شمشیر همان شمشیر است که تنها موقعیت بیرون آمدن از نیام را خواهد داشت.

اگر بهره‌گیری از شمشیر بدون توجه به قواعدش بیان شود، آن وقت تصویری که دشمنان امام زمان(عج) از ایشان به جهان ارائه می‌دهند و مردم را از ایشان می‌ترسانند، تأیید می‌شود؛ تصویر یک سلطان ستمگر و بی‌تدبیر که وقتی بیاید، می‌خواهد همهٔ مسائل را صرفاً با تکیه به شمشیر حل کند.

کتاب انتظار عامیانه عالمانه عارفانه، اثر علیرضا پناهیان


توضیحات در مورد کتاب و خرید آن 
bayanmanavi.ir/post/ 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ارتش هرگز دربرابر تهدیدات غافلگیر نمی‌شود

  • 57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی رزمی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از مرزهای کشور بسیار خوب توصیف کرد و افزود: ارتش هرگز دربرابر تهدیدات غافلگیر نمی‌شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان درجمع کارکنان سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور شهرستان گنبدکاووس، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در راستای ماموریت های محوله، سه مولفه و راهبرد برای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروهای خویش در دستور کار دارد.

وی، آموزش تئوری و عملی نیروهای نظامی، به روز رسانی تسلیحات، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تقویت بنیه های اعتقادی کارکنان پایور و وظیفه را سه راهبرد ارتش جمهوری اسلامی در ارتقای آمادگی رزمی نیروهای این یگان برشمرد.

امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: علاوه بر این سه راهبرد، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی تهدیدات در خارج از مرزها که به نیابت از کشورهای استکباری درمنطقه انجام می شود را، شبانه روزی رصد می کند.

وی خطاب به ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران بداند که فرزندان آنان در ارتش جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی شود و تهدید کننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان همچنین باتاکید مجدد بر ضرورت حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات، گفت: حفظ آمادگی رزمی و درکنار آن تقویت بنیه اعتقادی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور دارد.

وی، افزایش اعتماد به نفس در میدان نبرد، تامین امنیت روانی برای مردم و بازدارندگی را سه برکت حفظ آمادگی رزمی نیروهای ارتش برشمرد و افزود: اگر تا کنون نتوانسته اند تهدید های خود را علیه ایران اسلامی عملی نمایند، بواسطه توان رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دشمن(امریکا)ا ز " اسلام مقتدر می ترسد

  • 45

 

 

افسران - "دشمن(امریکا)ا ز " اسلام مقتدر می ترسدمبنای اصلی قدرت  است
ما را در سنگرمان دنبال کنید
www.313mja.blogfa.com


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حفظ شخصیت و تکریم جوانان در مراکز آموزش سربازی از تأکیدات رهبرفرزانه انقلاب است

  • 66
  • 4
 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه کشور مرهون فداکاری جوانان مومن و متعهدی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره در چارچوب اهداف عالیه نظام گام برداشته اند، تصریح کرد: امروز دشمنان سعی دارند با نا امید کردن جوانان به آینده و ایجاد یأس در دل آنان، نیروی عظیم و سازنده جوانان را به انفعال بکشانند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم درآیین گرامیداشت روز جوان که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با اشاره به منویات و تآکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حفظ شخصیت و تکریم جوانان در مراکز آموزش سربازی، افزود: ایشان همواره تآکید دارند مراقب باشید شأن و شخصیت جوانان در مراکز آموزش سربازی حفظ شود و ما نیز در همین راستا با تشکیل کارگروهی ضمن حضور در مراکز آموزش سربازی ارتش از نزدیک با فرماندهان و مسئولان مربوطه، راهکار های تکریم سربازان را مورد بررسی قرارداده و عملیاتی کردیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: یقیناً فضای مراکز نظامی بر روی جوانان تأثیر گذار است و تعیین کننده نوع نگرش و بینش آنان در آینده و بعد از خدمت سربازی به نظام و کشور خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اگر این رفتار ها مثبت باشد در جهت خدمت به مردم خواهد بود و در غیر این صورت نیروی انسانی را که از بزرگترین سرمایه هر سازمان و کشوری است از حالت سازنده به حالت انفعال بلکه مخرب تبدیل خواهد نمود.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به ویژگی های شخصیتی جوانان مومن و انقلابی پرداخت و داشتن روحیه امید، ایمان، شجاعت، آینده نگری و خدمت به مردم را از جمله این ویژگی ها برشمرد.

وی در پایان با بیان اینکه کشور مرهون فداکاری جوانان مومن و متعهدی است که در دوران انقلاب  و دفاع مقدس همواره در چارچوب اهداف عالیه نظام گام برداشته اند، تصریح کرد: امروز دشمنان سعی دارند با ناامید کردن جوانان به آینده و ایجاد یأس در دل آنان، نیروی عظیم و سازنده جوانان را به انفعال بکشانند.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 11:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1567
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 6
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 37
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
            آي پي امروز آي پي امروز : 2
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 12
            بازدید هفته بازدید هفته : 78
            بازدید ماه بازدید ماه : 245
            بازدید سال بازدید سال : 1554
            بازدید کلی بازدید کلی : 60103

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.189.2.122
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سپاس و آدرس hamd541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سپاس بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف