حافظ جان امنیت مردم، حافظ مال شون هم هست

حافظ جان امنیت مردم، حافظ مال شون هم هست

  • 59

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

 تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
چه فرقی میکنه، حافظ جان امنیت مردم، حافظ مال شون هم هست


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

خفاشهایی که از طلوع خورشید وحشت کرده اند ...

  • 18

افسران - خفاشهایی که از طلوع خورشید وحشت کرده اند ...


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یا حسین(ع) 2

  • 49
  • 2

افسران - یاحسین

 

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مردم مظلوم فلسطین به چه کسانی امید بسته اند!!!!!

  • 48
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی و جلاد قانا نوشتند که عباس همسر پرز را برای دلجویی در آغوش گرفت.
 
دلجویی از همسر پرز به روش محمود عباس+عکس
 
بر این اساس، محمود عباس در مراسم تشییع پرز همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش لحظات کوتاهی گفت و گو کرد.

  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

در محضر خورشید ولایت - مراسم دانش آموختگی دانشگاههای افسری ارتش

  • 21

Image result for ‫دانش آموختگی دانشگاه شهید ستاری‬‎

افسران - در محضر خورشید ولایت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم هوایی شهید ستاری حضور یافتند.
رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم با تأکید بر لزوم آمادگی‌های روزافزون «ایمانی و اعتقادی»، «علمی و فنی» و «سازمانی و انضباطی» نیروهای مسلح و انتقال تجربیات گران‌بهای دفاع مقدس به نیروهای جوان، تأکید کردند: امروز ملت ایران به‌دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزش‌های والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه‌ی وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده‌ی ایفای نقش خود -در صورت نیاز- باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیروهای جوان، مؤمن و کارآمد را ثروت بزرگ و واقعی کشور خواندند و با اشاره به دوران دفاع مقدس گفتند: دوران دفاع مقدس، آزمونی دشوار بود که در آن، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار، و کارهای برجسته و درخشانی به‌دست نیروهای ارتش انجام شد.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شیمون پرز به درک واصل شد

  • 35

افسران - تسلیلت به اصلاح طلبان یکی ازپدران اصلاحات (شیمون پرز به درک واصل شد)


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

  • 21
  • 2

 

افسران - ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

فرزند خردسال شهید سامانلو در بدو ورود به غرفه شهدای مدافع حرم با ماکت تصویر پدرش روبرو می‌شود و تصور می‌کند که پدرش آمده و بالای غرفه روی بلندی ایستاده، با عجله به سمت پدر می‌دود و زمانی که پای ماکت رسید و می‌فهمد که پدرش نیست، شروع به ‌گریه کردن می‌کند.
همسر شهید سعید سامانلو متن کوتاهی را در خصوص این اتفاق نوشته که در ادامه می‌آید:
فقط قصد بازدید از نمایشگاه بود که با تمثیل پدرش روبه‌رو شد و بچه کمی هیجان‌زده شد. خدا داعشی و دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند. ما واقعا ممنون از برگزارکنندگان چنین نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور هستیم که ترویج فرهنگ شهید و شهادت را به نحو احسن انجام می‌دهند. محمدحسین کوچک باید با واقعیت روبه‌‌رو شود تا بفهمد دشمنان پدر قهرمانش را چه کردند؟ محمدحسین و علی خوشحال‌اند که اگر پدر فداکارشان نیست مردمی هستند که یاد آنها را زنده نگه می‌دارند.
محمدحسین بعد از رو‌به‌رو شدن با تصویر پدر آرام شد و او را نوازش کرد و بوسید و عکس‌های یادگاری قشنگی با آن گرفت. ما ممنون و سپاسگزار طراح تمثیل‌ها هستیم.
من مادر محمدحسین و علی علاوه بر همسر شهید بودن فرزند شهید نیز هستم و بیشتر از هر کسی فرزندانم را درک می‌کنم. یادم می‌آید وقتی بچه بودم زمانی دلم به درد می‌آمد که حس می‌کردم، مردمی که پدر من به خاطرشان رفته حتی یاد و خاطره او را زنده نگه نمی‌دارند.
شاید با یادآوری خاطرات پدر، اشک از چشمانم سرازیر می‌شد اما آن اشک سریع تبدیل به شعف و شادی می‌شد و می‌گفتم خدایا مواظب این مردم عزیز باش؛ پدر من که برای آسایش آنها رفت، آنها هنوز پدر مرا در خاطر دارند و یادش را زنده نگه داشته‌اند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ضربه به امنیت و آرامش کشور، هدف جبهه غربی - عربی در نا امن کردن منطقه است

  • 23

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم با بیان این که امروز دشمنان ما در قالب جبهه غربی - عربی در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده اند، تأکید کرد: دشمنان، با نا امن کردن منطقه به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز طی سخنانی در جمع فرماندهان، کارکنان و سربازان مرکز آموزش شهدا وظیفه نیروی زمینی آجا (01) اظهارداشت: از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی، حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی سپس با طرح این سوال که چرا دشمنان جنگ تحمیلی را علیه ایران اسلامی آغاز کرد، گفت: دشمن و استکبارجهانی از جمله آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب از پیروزی انقلاب اسلامی ایران غافلگیر شده بودند و نمی‌توانستند بپذیرند که این انقلاب با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) با سرعت به ثمر بنشیند لذا از همان روزهای پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز نمودند و شروع به برنامه ریزی های گوناگون از جمله ترور شخصیت‌های کشوری و لشکری، ائمه جمعه و جماعات، توطئه در آذربایجان غربی و کردستان جهت تجزیه و جدایی از ایران و در نهایت جنگ تحمیلی نمودند تا بتوانند نظام نوپای اسلامی را شکست دهند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند! @

  • 23
افسران - ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

هیلاری کلینتون: داعش را خودمان ساختیم

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

از یادمان خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش رونمایی شد

  • 53

 

طی مراسمی از یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در بهشت زهرا (س) رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، در مراسم افتتاح یادمان خلبانان شهید هشت سال دفاع مقدس؛ امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک این هفته به همه ملت ایران گفت: این یادمان به منظور تقدیر از رشادت‌ها،‌ دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری نیروی هوایی و شهرداری تهران در بهشت زهرا (س) ساخته شد.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

  • 30
  • 2

 

طی مراسمی به مناسبت ششم مهرماه روز تکریم بازنشستگان از پیشکسوتان و بازنشستگان دافوس آجا تچلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، اولین مراسم گرامیداشت بازنشستگان و پیشکسوتان دافوس آجا به مناسبت 6مهرماه روز تکریم بازنشستگان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم دکتر ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا ضمن خیر مقدم به استادان و فرماندهان پیشکسوت و بازنشسته حاضر در جلسه بیان داشت: دافوس حرکت و پیشرفت بسیاری داشته است که تمام آنها به برکت اقدامات شما بازنشستگان و پیشکسوتان این دانشگاه در گذشته بوده و هم اکنون ما تلاش می کنیم راهی را که شما عزیزان با تمام قدرت طی نموده اید ادامه دهیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده مکرم شهید پرویز خوشرو، تعدادی از بازنشستگان از جمله امیر سرتیپ دوم بازنشسته غلامحسین فاضل اولین فرمانده دافوس بعد از انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ  بازنشسته  شاهین راد ، امیر سرتیپ دوم بازنشسته شاهوردیان، امیر سرتیپ دوم بازنشسته یاسینی، امیر سرتیپ  بازنشسته جوانمرد و امیر سرتیپ دوم بازنشسته بختیاری به بیان خاطراتی پرداختند.

در پایان این مراسم از تمامی پیشکسوتان با اهدای هدیه و لوح، تقدیر بعمل آمد.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 12 مهر 1395 ساعت: 23:20
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

قهرمانان اصلی دفاع مقدس، شهدا هستند

  • 51

امیر سرتیپ دوم گلفام در نشست خبری به تشریح دهها برنامه متنوع ارتش در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وی در ابتدا با بیان اینکه قهرمانان اصلی دفاع مقدس، شهدا هستند، افزود: اصلی ترین هدف برگزاری ایام هفته دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ملی مقاومت، ایثار و خودباوری می باشد لذا در این هفته از اقشار مختلفی که در دفاع مقدس نقش داشتند تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی در ادامه گفت: دراین جنگ تحمیلی، نظام های غرب و شرق دنیا با کمک کشورهای مرتجع منطقه سعی کردند انقلاب اسلامی ما را در نطفه خفه کنند اما امام (ره) نگذاشتند این اتفاق بیفتد و جنگ تحمیلی را به عاملی جهت وحدت و همدلی اقشار مختلف ملت تبدیل کردند و امروز نیز این سربلندی با هدایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) حفظ شده است.


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:34
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ارتش برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است

  • 36

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: امسال ارتش برنامه های زیاد و متنوعی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی در آستانه هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس حماسه ای بی نظیر از نقش آفرینی های نیروهای مسلح با همراهی و پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی است، افزود: در سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس امسال ارتش با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر فراموش نشدن ارزش های دفاع مقدس، تبیین حوادث، ابعاد و عظمت آن حادثه بزرگ و تدوین کتب و دهها رمان و فیلم های اثرگذار و همچنین جلوگیری از تحریف وقایع آن دوران، مولفه های مهم هدایت و رهبری امام خمینی(ره)، جایگاه والای نماینده حضرت امام(ره) در شورای عالی دفاع و ارتش جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)  در توفیقات بدست آمده و اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، ابتکارات و خلاقیت ها در طرح های عملیاتی، اطلاعاتی، خودکفایی ها هماهنگ با سیاست های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح، دستور العمل هایی از ستاد فرماندهی کل ارتش تهیه و به یکان های آجا در سراسر کشور ابلاغ شده است تا مراسم گرامیداشت هفته مقدس سالجاری به نحو شایسته ای اجرا و قدر و منزلت این مقطع سرنوشت ساز تاریخی بیش از پبش تبیین شود.


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح شهادت امیر دریادار شیرانی را تسلیت گفت

  • 61

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ

به دنبال شهادت امیر دریادار غلامرضا شیرانی، فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی، جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دکتر موسوی در پیام خود آورده است: روح آسمانی امیر دریا دل، غلامرضا شیرانی از تن خاکی پر کشید و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت و دل های بازماندگان را داغدار فقدان خویش کرد. دریادار خستگی ناپذیری که استراحت را در قاموس نداشت، سرانجام آرام گرفت تا پرچم آبادانی جاسک را به علمدار دیگری بسپارد و نگهبانی دروازه ورود به تنگه هرمز را به دیگر همرزمانش بسپارد.

وی در ادامه این پیام تسلیت آورده است: اینجانب در طول بیش از یک دهه از نزدیک شاهد مدیریت ایثارگرانه، مجاهدت خاموش و تلاش های شبانه روزی این امیر بی ادعا بوده ام و بر هر آب جاری، هر برگ روییده از خاک و هر خشت نهاده شده بر خشت دیگر در آن منطقه محروم نشان دلدادگی او را می دیدم و از همه بالاتر در اسکله، موج شکن و آب هایی که سینه هایشان به حرکت ناوها می شکافت و غرش موشک ها و توپها، شیرانی اصفهانی بود که تعلقات دنیایی را در مرکز کشور وانهاد و خود را برای محقق ساختن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به جنوب شرق رساند تا کمال انقطاع را با همه وجود حس کند.

در پایان پیام تسلیت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: به روح بلند او و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی درود می فرستیم و اطمینان داریم دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت جای او خالی بماند و پرچم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن خطه را به دست انقلابی مرد دیگری خواهند سپرد.

ما و مجنون همسفر بودیم در دشت جنون            او به مقصدها رسید و ما هنوز آواره ایم.


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

باید توان دفاعی را افزایش داد تا قدرت‌های زورگو، احساس تهدید کنند

  • 57

باشگاه خبرنگاران - باید توان دفاعی را افزایش داد تا قدرت‌های زورگو، احساس تهدید کنند/دولت امریکا فاقد صلاحیت برای اظهارنظر درباره جمهوری اسلامی ایران است/حرکت علمی کشور باید با قدرت ادامه یابد

باید توان دفاعی را افزایش داد تا قدرت‌های زورگو، احساس تهدید کنند/دولت امریکا فاقد صلاحیت برای اظهارنظر درباره جمهوری اسلامی ایران است/حرکت علمی کشور باید با قدرت ادامه یابد


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شهید شیرانی نقش مهمی در توسعه سواحل مکران و اقتدار دفاعی نیروی دریایی داشت

  • 70

امیر دریادار بی غم گفت: شهید شیرانی با حضور پُرثمر خود، نقش مهمی در حوزه آبادانی و توسعه سواحل مکران و نیز ارتقای توان دفاعی نیروی دریایی در منطقه حساس و مهم جاسک داشت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ امیر دریادار بی غم، جانشین فرمانده نیروی دریایی با اشاره به اینکه جاسک بخش عمده ای از توسعه زیر ساختها از قبیل مدارس، مراکز بهداشتی، مصلای جاسک و ... را مدیون تلاش های شبانه روزی امیر دریادار شیرانی  می باشد، افزود: ایشان همچنین در حوزه اقتدار دفاعی و جابجایی و انتقال بخش زیادی از تجهیزات و امکانات دریایی به منطقه جاسک و تأمین امنیت خطوط مواصلاتی در دریاهای دور دست با اعزام ناوگروه های نداجا از این منطقه؛ نقش بسیار مهمی داشت.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم ایشان در حوزه دفاعی، فرماندهی عملیات آزاد سازی کشتی تجاری از دست دزدان دریایی در سال 1391 بود.

بی غم با اشاره به ساده زیستی دریادار شیرانی افزود: شهید شیرانی با تحمل سختی ها و کمبودها به همراه خانواده خود در کنار سایر خانواده های کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر توانمندی های داخلی به ثمر رساند.


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ال سعود همان شجره ملعونه است

  • 20

چرا رهبر انقلاب از عبارت شجره ملعونه استفاده کردند؟

در بخشی از پیام حج رهبر انقلاب در توصیف آل‌سعود، از اصطلاح «شجره‌ی ملعونه» استفاده شده است. این اصطلاح که برگرفته از متن قرآن کریم است اشاره به ماجرای رؤیایی دارد که پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم دیده‌اند. در آیه‌ی ۶۰ سوره‌ی اسرا چنین آمده است: «وَ إِذْ قُلْنا لَکَ إِنَّ رَبَّکَ أَحاطَ بِالنَّاسِ وَ ما جَعَلْنَا الرُّؤْیَا الَّتِی أَرَیْناکَ إِلَّا فِتْنَةً لِلنَّاسِ وَ الشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِی الْقُرْآنِ وَ نُخَوِّفُهُمْ فَما یَزِیدُهُمْ إِلَّا طُغْیاناً کَبِیراً» : «و چون برایت گفتیم: به‌راستی پروردگارت به مردم احاطه داشته‌ و آن رؤیایی را که به تو نمایاندیم و (نیز) آن درخت لعنت‌شده در قرآن را، جز وسیله‌ای برای امتحان مردم قرار ندادیم. و ما بیم‌شان می‌دهیم، پس ایشان را به‌جز طغیانی بزرگ نمی‌افزاید.»

سؤال آن است که این شجره‌ی ملعونه چیست که خداوند آن را وسیله‌ای برای آزمایش و امتحان مردم قرار داده است؟ مخصوصا آنکه در هیچ یک از آیات کریم، شجره‌ای به چشم نمی‌خورد که مورد لعن خداوند قرار گرفته باشد. برخی از مفسران معتقدند که این شجره، شجره‌ی زقوم است و به آیه‌ی ۶۲ سوره‌ی صافات اشاره می‌کنند که «أَمْ شَجَرَةُ الزَّقُّومِ إِنَّا جَعَلْناها فِتْنَةً لِلظَّالِمِینَ». اما همانگونه که مشخص است در این آیه، صرفا به محل امتحان بودن زقوم اشاره می‌شود و دیگر مورد لعن قرار نگرفته است.

به‌همین علت برخی از مفسران دیگر اعتقاد بر این دارند که کلمه‌ی «شجره» را نباید به معنای تحت‌اللفظی آن یعنی «درخت» ترجمه کرد، بلکه با توجه به محتوای آیه می‌توان دریافت که مراد خداوند از بیان آن چیز دیگری بوده است. شبیه چنین موضوعی در آیات ۲۴ و ۲۶ سوره‌ی ابراهیم علیه‌السلام نیز آمده است که خداوند از دو عبارت «شجره‌ی طیبه» و «شجره‌ی خبیثه» برای توصیف وضعیت دو جریان حق و باطل استفاده شده است: «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَبَ ٱللَّهُ مَثَلًۭا کَلِمَةًۭ طَیِّبَةًۭ کَشَجَرَةٍۢ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌۭ وَفَرْعُهَا فِى ٱلسَّمَآءِ» و «وَمَثَلُ کَلِمَةٍ خَبِیثَةٍۢ کَشَجَرَةٍ خَبِیثَةٍ ٱجْتُثَّتْ مِن فَوْقِ ٱلْأَرْضِ مَا لَهَا مِن قَرَارٍۢ».
 

  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد

  • 55

به دنبال شهادت امیر دریادار شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

امیر دریادار دوم شیرانی از فرماندهان بی نظیر در عرصه جهاد بود که لباس خدمت و حراست در منطقه ای حساس از ایران اسلامی را بر تن کرده و در لبیک به ندای رهبر و مراد خود، تمام تلاش خود را بکار بُرد و سرانجام در راه آنچه که به آن اعتقاد داشت به لقالله پیوست.

 وی با تعهد، ولایتمداری، تدین و ایثارگری و در راه سربازی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از مصادیق بارز فرماندهان جهادی و شهید اقتصاد مقاومتی بود که سعی و تلاشی وافر در جهت آبادانی سواحل مکران و نیز افزایش اقتدار دفاعی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشت و با حضور جهادگرانه خود نقش مهمی در منطقه حساس و راهبردی جاسک ایفا نمود.

یقین داریم سوابق درخشان این امیر بزرگوار در حوزه های عملیاتی و افزایش توان دفاعی ارتش و همچنین عمران و آبادانی منطقه مهم جاسک و نیز مجاهدت های مخلصانه این عزیز ازدست رفته که اعتلای نام اسلام عزیز و پاسداری از حریم مقدس میهن اسلامی را هدف خویش قرار داده بود همواره در یاد و خاطره همرزمان ایشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند و ان شاءالله این خدمات مقبول درگاه ایزد منان قرار خواهد گرفت.

اینجانب با نهایت تأثر و تألم پیوستن این امیر سرافراز ارتش اسلام به یاران شهیدش را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و نیز خانواده محترم دریادار شیرانی و همرزمانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهنیت و تسلیت عرض نموده و برای آن فرمانده رشید علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.      

 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی


  • تاریخ ارسال : جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 17:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1567
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 2
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 35
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
            آي پي امروز آي پي امروز : 1
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 12
            بازدید هفته بازدید هفته : 37
            بازدید ماه بازدید ماه : 204
            بازدید سال بازدید سال : 1513
            بازدید کلی بازدید کلی : 60062

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.149.234.230
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سپاس و آدرس hamd541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سپاس بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف