کانادا، آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی نخواهد کرد

کانادا، آمریکا را در حمله نظامی به سوریه همراهی نخواهد کرد

  • 8
  • 0
 

پشت کردن نخست‌وزیر کانادا به ترامپ

  به نقل از یونایتدپرس اینترنشنال، «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا روز چهارشنبه گفت کشورش در هیچ‌ گونهحمله هوایی به سوریه، به آمریکا ملحق نخواهد شد.

ترودو گفت: «ما به دنبال حضور یافتن در سوریه نیستیم.»

ترودو در مصاحبه خود با رادیو کانادا اشاره کرد کشورش در حال حاضر در عراق و لتونی عملیات نظامی انجام می‌دهد و برنامه دارد در جمهوری مالی نیز مستقر شود.

ترودو اظهارات خود را پس از هشدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مورد حمله هوایی به سوریه در پی ادعای استفاده بشار اسد (رئیس‌جمهور سوریه) از سلاح شیمیایی در این منطقه، بیان کرد. 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها زبان گویای کشور هستند/ ضرورت معرفی ارتش و خدمات آن توسط روابط عمومی ها

  • 6

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی گفت: شخصیت هر کس در زبان او نهفته است و شخصیت سازمانی هر ارگانی تحت تاثیر فعالیت و قدرت روابط عمومی آن سازمان است.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) به بیان نکاتی درباره عملکرد روابط عمومی‌ها پرداخت و گفت: اگر روابط عمومی خوب عمل کند، وجهه و شخصیت سازمان خوب معرفی می‌شود. روابط عمومی‌ها باید همه توان خود را به کار گیرند تا سازمان خود را به نحو احسن معرفی کنند.
وی افزود: فلسفه وجودی روابط عمومی‌ها بیان و تقویت نقاط قوت و مثبت و عملکردهای خوب سازمان است. اگر روابط عمومی از نکات منفی بگوید، اطلاع‌رسانی کرده است، اما وظیفه‌اش را درست انجام نداده است.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

چرا اسرائیل فرودگاه نظامی تیفور سوریه را هدف قرار داد؟

  • 5
  • 0
 

چرا اسرائیل فرودگاه نظامی تیفور سوریه را هدف قرار داد؟

 به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، تحلیلگران در فلسطین اشغالی نشست روسای سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا را یکی از دلایل اصلی دانستند که تل آویو را بر آن داشت تافرودگاه نظامی تیفور سوریه را مورد هجوم موشکی خود قرار دهد.

هر چند تحلیلگران اسرائیلی در بیان عوامل پشت پرده ای که در شکل گیری حمله به فرودگاه تیفور تاثیرگذار بودند اختلاف نظر دارند، اما در این موضوع توافق نظر دارند که نتیجه کنفرانس سه جانبه در آنکارا از دلایلی اساسی است که اسرائیل را واداشت تا این حمله را اجرایی کند زیرا نگران تغییر موازنه راهبردی در سوریه است به گونه ای که روند تغییر به زیان اسرائیل خواهد بود. الون بن داوید، تحلیلگر امور نظامی در شبکه ده اسرائیل در این باره گفت: «این کارت زردی بود که اسرائیل از روسیه دریافت کرد، پیام این کارت این بود که ما تسلیم حملات شما در سوریه نمی شویم، ما در آنکارا کنفرانسی را برگزار و عزممان را برای تشکیل سوریه ای مستقل و با ثبات جزم کرده ایم.»

http://javaninews.ir/ 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نیروهای مسلح در حال درج نابودی رژیم صهیونیستی در روز شمار تقویم هستند

  • 3

 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز  جمعه امروز تهران که  به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمین ارتش انجام شد گفت : در این لحظه بسیار خوشحال هستم که اعلام کنم بنده  در ارتشی  مشغول انجام وظیفه هستم که با نور ولایت ولی امر مسلمین جهان هدایت و رهبری می شود ، ارتشی که با اعتقاد، اعتقاد دارد مطیع محض ولایت  و فرماندهی معظم کل قوا است ، ارتشی که مزین به ولایت مداری  و ولایت محوری است، تبریک عرض می کنم به حضور فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان و خانواده های معظم شهدا  روز 29 فروردین روز ارتش،  روز تولد ارتشی که انقلابی است.


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

روسيه قطعنامه پيشنهادی آمريکا درباره سوريه را وتو کرد

  • 2
  • 1
 

روسيه قطعنامه پيشنهادی آمريکا درباره سوريه را وتو کرد

 به نقل از رویترز، روسیه  در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سوریه قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره این کشور را وتو کرد.   

نماینده روسیه در سازمان ملل پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره حمله شیمیایی ادعایی در دومای سوریه در شورای امنیت به رأی گذاشته شود، مسکو آن را وتو خواهد کرد.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل پیش از رای‌گیری در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه و حمله شیمیایی در این کشور مدعی شد: «ما باید به این حملات وحشیانه به غیرنظامیان در سوریه پایان دهیم.»

http://javaninews.ir 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مراسم بزرگداشت روز دندان پزشک با در دانشکده دندان پزشکی برگزار شد

  • 10
  • 0
 

همزمان با روز دندانپزشک مراسم تقدیر از دندانپزشکان نمونه دانشگاه علوم پزشکی آجا با حضور ریئس اداره عقیدتی سیاسی ستاد و فرمانده دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده دانشگاه افسری علوم پزشکی آجا دکتر علیرضا خوشدل  با تبریک روز ارتش ،  مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز دندان پزشک گفت :تمام سعی و تلاش تمامی مجموعه و کارکنان  این است که از نطر علمی، دانشگاه علوم پزشکی ارتش در بالاترین سطح علمی در کشور قرار گیرد که البته دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جزء دانشکده های برتر در کشور است و با امکاناتی که در نظر است به این دانشکده اختصاص یابد بیش از پیش شاهد پیشرفت و ارتقاء آن خواهیم بود.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) افزود :اسلام به سلامت روح و جسم اتسانها بسیار اهمیت داده و احادیث و روایات متعددی در خصوص سلامتی و بهداشت دهان و دندان در اسلام موجود است که نشان از اهمیت شغل و کار شماست  و یکی از نکات مهم و جایز در دستورات اسلامی حفظ و ارتقاء سلامت می باشد.و یکی از جنبه های مهم در دستورات اسلام ، توجه به بهداشت دهان و مسواک زدن می باشد.
.
در پایان این مراسم از دندان پزشکان نمونه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید و شرکت کنندگان از قسمت های مختلف دانشکده تازه تاسیس دندانپزشکی بازدید نمود


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 13:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مکان هایی باورنکردنی

  • 3

عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین مکان‎ها و مردمان خاصش را بشناسید!

در این مطلب با ۹ مورد از مکان های شگفت انگیز در نقاط مختلف دنیا آشنا خواهید شد.

 مکان هایی باورنکردنی در سراسر دنیا وجود دارد که مردمان، فرهنگ و ویژگی های منحصر به فردشان برای ما عجیب هستند. به نظر می رسد رازی مشترک ساکنان این مکان ها را دور هم گرد آورده است. 

۱- سرزمین کوتوله ها، چین

زندگی در اجتماع برای معلولان دشوار است. با این حال، قلمرویی سحرانگیز مختص به آن ها در نزدیکی شهر کانمینگ کشور چین وجود دارد. این دنیای منحصر به فرد به دست «چن مینگ جینگ» ساخته شد. او به کوتوله های سراسر دنیا پیشنهاد داد برای زندگی به این دهکده بیایند. حالا جمعیت این مکان ۱۲۵ نفر است که از ۱۹ تا ۴۸ سال سن دارند.

ادامه مطلب:


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ارتش هر جا لازم باشد در برابر هر تهدیدی ایستادگی می کند

  • 4

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش به مناسبت هفته ارتش با حضور در نماز جمعه شهر مقدس قم درجمع نماز گزاران ضمن تبریک عید سعید مبعث و روز ارتش گفت:بدنه ارتش پیش از انقلاب با تبعیت از حضرت امام(ره)  به مردم پیوست و باعث پیروزی انقلاب شد و به همین خاطر عده ای از دشمنان با شعار انحلال ارتش و از بین بردن بازوی مسلح انقلاب بودند که با تدبیر حضرت امام(ره) که فرمودند: ارتش در روز ۲۹فروردین باساز و برگ خود در شهرها رژه برود و مردم از ارتش استقبال کنند و ارتش،  ارتش انقلاب،مردم و جمهوری اسلامی است این توطئه را خنثی کردندو  این روز روز تولد دوباره ارتش و شکست دشمنان انقلاب است.


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

خواندن آزمایش خون

  • 4

 

  • 0
 

خواندن آزمایش خون

با مطالعه این خبر آزمایش خون خود را پیش از مراجعه به پزشک تفسیر کنید.
 
آزمایش خون به عنوان یکی از مهم ترین و رایج ترین  آزمایشاتی است که در بین افراد مختلف صورت می گیرد. آزمایش خون (CBC) جهت تشخیص بسیاری از بیماری ها و از همه مهم تر نشان دادن شرایط حیاتی و کلی بدن دارای اهمیت زیادی است.    
 
به همین جهت آشنایی با نحوه خواندن آزمایش خون می تواند کمک خوبی برای خود افراد باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با اصطلاحات و حروف اختصاری آزمایش خون و تفاسیر آن ها آشنا کنیم.
 حروف اختصاری  در هر آزمایش
ادامه مطلب

  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

  • 0
  • 0
 Ø±ÙˆØ§ÛŒØª فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در Û´Ûµ کیلومتری مرزهای ایران

امیر قربانی گفت: در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، هوانیروز بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

 

  امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفت‌وگویی با ماهنامه صف به تشریح توان بالگردی ارتش و موضوع مقابله با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران پرداخته است. 

قربانی در این گفت‌وگو تاکید کرد: امروز بالگردهای ما از عهده تمام ماموریت‌های محوله برمی‌آیند. در واقع هوانیروز با توجه به تهدیدهای موجود، برنامه‌ریزی و عمل می‌کند. به عنوان مثال در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، مقام معظم رهبری محدوده مورد تهدید داعش را خط قرمز نظام می‌دانستند و هوانیروز با اطاعت اوامر و نظر به تدابیر ایشان وارد عمل شد و بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

http://javaninews.ir 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

براى ارتقاى توان بازدارندگى از كسى اجازه نخواهيم گرفت/ارتش نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارد

  • 4

معاون هماهنگ كننده  ارتش با اشاره به نقش مهم روابط عمومى ها در انعكاس و انتقال ميزان قدرت و توان بازدارندگى نيروهاى مسلح، تصريح كرد:  براى ارتقاى توان بازدارندگى از هيچكس اجازه نخواهيم گرفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه ای ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام گفت: در ابتدای انقلاب ارتش تنها نیروی مسلح و تنها مدافع انقلاب بود و منافقین و دشمنان می خواستند این نیروی مدافع را از انقلاب بگیرند.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

  • 2
  • 0
 

اهل سنتی که به دفاع از تشیع برمی‌خیزد/ آیا انفجار‌های صحرای سینا کار شیعیان بود؟

 از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری «امام خمینی (ره) »بر ضد استکبار جهانی و براندازی رژیم شاهنشاهی در ایران، جمهوری اسلامی همواره مورد هجمه کشور‌هایی قرار گرفته که این نظام را خطری برای موجودیت خویش و تامین اهداف و منافع اشان در منطقه دانسته اند.

آگاهی از پتانسیل بالای قدرت نرم شیعه و درک این حقیقت که مؤلفه هایی، چون استقلال طلبی، آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی به عنوان ارکان اساسی تشکیل دهنده این قدرت، به زودی مرز‌های ایران را در می‌نوردد و زمینه تشکیل دولت‌های اسلامی مشابه ایران را در منطقه فراهم خواهد کرد، موجب کلید خوردن پروژه‌ای به نام «شیعه هراسی» و «ایران هراسی» به منظور تحریف و مصادره محتوای فرهنگی بیداری اسلامی شد که در همان سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مهمترین راهبرد استکبار جهانی جهت مقابله با ایران اسلامی تبدیل شد.

http://javaninews.ir 

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

هم افزایی روابط عمومی ها موجب شکوفایی و ارتقاء سطح اطلاع رسانی می شود

  • 2
  • 0
 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: برگزاری نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای راهی برای معرفی ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی ارتش به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن خیرمقدم به حاضران در نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای، گفت: امیدواریم این همایش راه افزایش تعامل بیشتر بین روابط عمومی ارتش و سایر حوزه‌هایی که در حوزه روابط عمومی تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هستند و همچنین رسانه‌ها باشد.
وی با اشاره به برخی افتخارآفرینی‌های ارتش تصریح کرد: زمینه‌های فراوانی برای اطلاع‌رسانی در ارتش وجود داد که امیدوارم با برگزاری چنین همایش‌هایی شکوفا شود.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آمریکا چگونه می‌تواند به سوریه حمله کند؟

  • 0

  به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه تعهد کرد موشک‌هایی را به سوی سوریه خواهد فرستاد. این تهدید وی در حالی بیان شده است که گزارش‌هایی ادعایی درباره وقوع حمله شیمیایی در دوما واقع در غوطه شرقی سوریه منتشر شده است. 

حال پرسش اینجاست آمریکا که احتمال دارد همراه با فرانسه و انگلیس به سوریه حمله کند، چه مناطقی را هدف قرار خواهد داد و خطرات محاسبات اشتباه این کشورها در قبال ایران و روسیه چه خواهد بود.

اهداف حمله احتمالی ترامپ به سوریه چه خواهد بود؟ 

آمریکا و دو متحد خود به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه، ادعا کرده اند قصد دارند از تکرار چنین حمله‌هایی جلوگیری کنند و به این ترتیب، به نظر می‌رسد کارخانه‌ها و مناطق نگهداری از اسلحه در این کشور را هدف قرار خواهند داد.

http://javaninews.ir 


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای برگزار شد

  • 8
  • 0
 

نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای با مشارکت انجمن روابط عمومی ایران در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزاری شد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش؛ این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده آجا، و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، ارتش و اهالی رسانه برگزار شد.


  • تاریخ ارسال : شنبه 25 فروردين 1397 ساعت: 12:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دومین سالگرد شهید قوطاسلو برگزار می‌شود

  • 635

دومین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم ارتش با حضور مسئولین لشکری و کشوری، ۲۳ فروردین ماه، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، مراسم دومین سالگرد شهادت شهید محسن قوطاسلو، اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سید عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.
مراسم دومین سالگرد شهادت محسن قوطاسلو روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۱۷ بر سر مزار این شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 22:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

انتقام شکست در عملیات دروغ جاویدان؛ رمز شهادت صیاد دل‌ها

  • 4

19 سال از شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی می گذرد و در این مدت بارها شاهد برگزاری یادواره هایی در اقصی نقاط کشور برای این شهید گرانقدر بوده ایم. هر ساله 21 فروردین ماه روزی تداعی می شود که گروهک تروریستی منافقین به ناحق این امیر والامقام را مقابل درب منزلش به شهادت رساندند. صیاد شیرازی یک ارتشی بود که دفاع از کشورش را جزء اعتقادهای خود می دانست.

جدیت صیاد شیرازی در کارها باعث شد تا او به یک فرمانده مقتدر تبدیل شود. امیر علی صیاد شیرازی در اوج جدی بودن خیلی مهربان بود. این موضوع را می توان از همرزمان و کسانی که روزی با او بودند پرس و جو کرد.

انتقام شکست در عملیات دروغ جاویدان؛ رمز شهادت صیاد دل‌ها

 

http://javaninews.ir  


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 22:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اعزام 11 تیم ورزشی به مسابقات ارتش‌های جهان در سال جاری

  • 6

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در نشستی خبری ضمن تشریح برنامه‌های ورزشی آجا در آستانه 29 فروردین‌ماه روز ارتش، از اعزام 11 تیم ورزشی به مسابقات ورزشی ارتش‌های جهان امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه 20 فروردین‌ماه) در نشست خبری به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به پتانسیل بالای ارتش در حوزه ورزش، گفت: در حال حاضر ارتش در 30 لیگ ورزشی کشور حضور فعال دارد که این تیم‌ها موفقیت‌های مختلفی در هر یک از این رشته‌ها کسب کرده‌اند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 22:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رونمایی از سانتریفیوژ "د کانتر" در 20 فروردین/ محصولی در کشور تولید کرده‌ایم که در جهان وجود ندارد

  • 9

دستیار ویژه رئیس سازمان انرزی اتمی گفت: در روز ملی فناوری هسته‌ای شاهد رونمایی رئیس جمهور از سانتریفیوژی به نام "د کانتر" خواهیم بود.

 ، 20 فروردین به نام روز  ملی فناوری هسته‌ای نامگذاری شده است و هر ساله در این روز از برخی فناوری‌های مهم در صنعت هسته‌ای رونمایی می‌شود که وجه غالب این دستاوردها بومی بودن و خود اتکایی در تولید آنها است به همین منظور با اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی به گفت‌وگو نشسته‌ایم که متن آن را در ذیل می‌خوانید.

رونمایی از سانتریفیوژ

 

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

فیلم‌نامه سریال «شهید صیادشیرازی» رونمایی شد

  • 6
  • 0
 

فیلم‌نامه سریال تلویزیونی «شهید صیادشیرازی» و تمبر یادبود نوزدهمین مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیلم‌نامه «شهید صیادشیرازی» نوشته «فرهاد توحیدی» در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح رونمایی شد.

قرار است، فیلم‌برداری این سریال از امسال آغاز شود.

همچنین در این مراسم از تمبر یادبود نوزدهمین مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح رونمایی شد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است

  • 10

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح گفتند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است.

علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است/ دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر  روز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ضمن تبریک اعیاد بویژه ماه رجب، گفتند: ماههای رجب، شعبان و رمضان، به دلیل ایام متبرک خود برای بندگان صالح خدا عید هستند و باید از این ماههای پر برکت بیشترین بهره معنوی را برد.

رهبر انقلاب اسلامی از اقتدار، امنیت، عزت و توانایی کافی در زمان لازم به عنوان اهداف اصلی نیروهای مسلح نام بردند و با تأکید بر ضرورت کادرسازی و جانشین پروری در نیروهای مسلح خاطرنشان کردند: نتیجه فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در نیروهای مسلح باید در راستای تأمین اهداف تعیین شده باشند.

ایشان همچنین دوران کنونی را دوران عزت جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: علت تهاجم‌های بی‌سابقه کنونی بر ضد نظام اسلامی، قدرت روز افزون این نظام است زیرا دشمنان از این قدرت فزاینده به‌شدت احساس خطر کرده‌اند و حملات خود را افزایش داده‌اند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: به‌رغم تمام توطئه ها و به کوری چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامی، روز به روز افزایش خواهد یافت.

پیش از سخنان فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های نیروهای مسلح در سال گذشته بیان کرد و گفت: در سال جدید، به افزایش تلاشها و حرکت‌های مجاهدانه برای دستیابی به اهداف، متعهد هستیم.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تقدیر سردار کارگر از برگزارکنندگان مراسم گرامیداشت شهید صیادشیرازی

  • 7

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم، از برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی کوتاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت: این مجلس برای گرامیداشت شهید بزرگوار امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» و 110 شهید شاخص نیروهای مسلح برگزار شده است. امیدوارم که بتوانیم در حد مقدورات، لیاقت برگزاری این مراسم را به صورت شایسته داشته باشیم.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

محل حقیقی کارخانه جنجالی «پایتخت ۵» کجا بود؟ + تصاویر

  • 4

مکانی که در سریال پایتخت به عنوان کارخانه جنگ زده سوریه نشان داده شد، سیلوی گندمی بود که بدلیل نزدیکی به کارخانه سیمان شهر ری و آلودگی‌های ناشی از آن، چند سالیست که تعطیل و به محل دیگری منتقل شده است.

محل حقیقی کارخانه جنجالی «پایتخت ۵» کجا بود؟ + تصاویر

 

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پایگاه اطلاع رسانی «سپهبد شهید صیادشیرازی» رونمایی شد

  • 4
  • 0
 

پایگاه اطلاع رسانی «سپهبد شهید صیادشیرازی» و نرم افزار تلفن همراه «شهید صیادشیرازی» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اطلاع رسانی «سپهبد شهید صیاد شیرازی» به آدرسsayadshirazi.ir صبح امروز و در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر صیادشیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح رونمایی شد.

در این پایگاه اطلاع رسانی، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، خاطرات، تصاویر، صوت‌ها و فیلم‌های شهید صیادشیرازی منتشر شده است.

همچنین کتاب‌هایی که در رابطه با شهید صیادشیرازی تاکنون به انتشار رسیده است، در این سایت معرفی شده‌اند.

نرم افزار تلفن همراه «شهید صیادشیرازی» نیز در این مراسم رونمایی شد.

این رونمایی‌ها توسط سردار سرلشکر آقایی فیروزآبادی، سردار پاکپور، امیر پوردستان، سردار دهقان، حجت الاسلام نمازی و مهدی صیاد شیرازی انجام شد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

قبول داریم در مورد ارز انتقاد به ما وارد است/ سیاست‌های جدید کنترلی امروز با حضور رئیس جمهور نهایی م

  • 8

 

قبول داریم که در مورد ارز انتقاد به ما وارد است/

سخنگوی دولت گفت: وضعیت کنونی بازار پولمان در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست و این انتقاد به ما وارد است. 

ب  محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت درباره وضعیت بازار ارز، اظهار کرد: وضعیت کنونی بازار پولمان در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست و این انتقاد به ما وارد است لذا باید همکارانم در این مورد تلاش بیشتری کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه نیاز به سیاستی وسیع‌تر از بانک مرکزی داشتیم و این سیاست‌ها اتخاذ شده است. با ماموریتی که رئیس‌جمهور و معاون اول دادند جلسات ستاد ویژه این موضوع تشکیل شد اما جزئیات آن رسانه‌ای نشد.

http://javaninews.ir 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تدوین سلسله مباحث درسیِ شهید صیاد شیرازی توسط هیئت معارف جنگ

  • 3
  • 0
 

فرزند شهید صیاد شیرازی گفت: سلسله مباحثی که این شهید در دانشگاه افسری ارتش تدریس می‌کرد، توسط هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی به شکل کتاب درآمده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهدی صیاد شیرازی فرزند ارشد امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت این امیر سرافراز ارتش اسلام و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: نوزدهمین سالگرد امیر سپهبد صیاد و 110 شهید شاخص نیرو‌های مسلح و همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هسته‌ای، شهدای حریم ولایت و امنیت را گرامی می‌داریم و ان‌شاءالله که با اولیاءالله محشور شوند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

هاشمی: نجفی دوباره استعفا داد

  • 3
  • 0
 

هاشمی: نجفی دوباره استعفا داد

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران   اظهار کرد: محمدعلی نجفی شهردار تهران پس از آن که روز گذشته اعضای شورای شهر با استعفای او مخالفت کردند، دوباره استعفا کرده است. 

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر نتیجه این استعفا مشخص نیست و باید صبر کرد تا در زمان مناسب تصمیم گرفته شود.

هاشمی رفسنجانی گفت: در نخستین جلسه علنی شورا در ۲۱ فروردین ماه،استعفای مجدد نجفی طرح و اعضا درباره آن تصمیم خواهند گرفت. 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی برگزار شد

  • 4

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و گرامیداشت 110 شهید شاخص نیروهای مسلح در در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش،  این مراسم با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرلشکر عطاالله صالحی جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن آقایی فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش و سردار سرتیپ حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا از دیگر حاضران در این مراسم بودند.
در این مراسم، پایگاه اطلاع رسانی سپهبد شهید صیادشیرازی،  نرم افزار تلفن همراه  و فیلم‌نامه سریال تلویزیونی این شهید والامقام رونمایی شد.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت: 21:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ایمان و اعتقاد قلبی موجب پیروزی ما در برابر دشمنان تا بن‌دندان مسلح است

  • 7
  • 0
 

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه ما را بر رژیم ستم‌شاهی پیروز کرد، معنویت و اعتقاد قلبی و بصیرت سیاسی بود؛ همین موضوع در پیروزی ما برابر دشمن متجاوز بعثی و 35 کشوری که از او در برابر حمله به ایران پشتیبانی می‌کردند، نیز صادق بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و تکریم رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: توسعه تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم روز به روز جامعه و کارکنان و همه ما را در معرض خطرات و آسیب‌های جدی‌تر قرار می دهد.

وی افزود: اگر انتظار داشته باشیم نیروهای مسلح در جنگ نابرابر سخت مقابل دشمنان یا در جنگ نیمه سخت امنیتی در برابر توطئه ها و یا در جنگ نرم مقابل دسیسه‌ها و تهاجم فرهنگی بایستند و ایستادگی کنند، به لحاظ تجهیزات، تسلیحات، ساختار و ظواهر، کاری پیش نمی‌بریم.

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 18:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دلتنگی جانسوز فرزند شهید حججی برای پدر در بین الحرمین +فیلم

  • 5
  • 1
 

وقتی فرزند شهید حججی در بین الحرمین دلتنگ پدر می شود! +فیلم

 بی شک یکی از شخصیت های مهم سال 96 ، شهید محسن حججی است ، شهید مدافع حرمی که با نگاه پرصلابت و نافذ خود حتی در اسارت دشمن ، دل میلیون ها ایرانی را به خود جذب کرد و به قول رهبر انقلاب حجت خدا بر همه ملت ایران بود.

شهید حججی فرزند خرد سالی به نام علی دارد که فیلمی جانسوز از دلتنگی های وی از فراق پدر در بین الحرمین  منتشر شده است.

در آخرین پنجشنبه سال 96 که همه به یاد رفتگان هستند ، از یاد نبریم که مدیون خون صدها هزار شهید انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و دیگر عرصه های جهاد هستیم.

در ادامه این ویدئو  جانسوز را مشاهده کنید.

http://javaninews.ir/ 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 18:31
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امیر اسماعیلی از رهبر معظم انقلاب برای معافیت سربازی علیرضا کریمی تشکر کرد

  • 4
  • 0
 

امیر اسماعیلی از رهبر معظم انقلاب برای معافیت سربازی علیرضا کریمی تشکر کرد

  امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودو که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت کرده و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند، که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 18:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پیکرهای 118 شهید دفاع مقدس فردا از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند

  • 4

پیکر 118 شهید فردا از مرز شلمچه وارد خاک کشور می شوند

سرهنگ حسین عشقی فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودان در جنوب عراق    از ورود پیکر ۱۱۸ شهید دفاع مقدس به کشور خبر داد. 

عشقی در ادامه تصریح کرد: پیکر این شهدا در روز پنجشنبه(۲۴ اسفند ماه) از مرز شلمچه به کشور وارد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از شهدای فوق توسط عشایر ایل بختیاری انجام می‌شود و پس از آن، مراسم شب وداع در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

http://javaninews.ir 

 

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 18:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نشست رسمی نمایندگان رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در واشنگتن

  • 3

نشست رسمی نمایندگان رژیم صهیونیستی و عربستان در واشنگتن

  روزنامه «جروزالم‌پست» روز سه‌شنبه از دیدار مقام‌های رژیم صهیونیستی با نمایندگان  عربستان، امارات، مصر، قطر، بحرین و عمان پرده برداشت.

این دیدار به درخواست «جارد کوشنر» داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید با محوریت اوضاع انسانی در غزه برگزار شد.

هر چند پیش از این، اخبار زیادی از دیدارهای غیر رسمی سعودی ها و برخی کشورهای عربی در این باره انتشار یافته بود، اما این دیدار نخستین باری است که رایزنی های محور عربی- صهیونیستی را به صورت رسمی آشکار می‌سازد.

گفتنی است، نمایندگان کانادا و چند کشور اروپایی هم در دیدار حاضر شدند، هر چند نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین از حضور در این نشست خودداری کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 8 فروردين 1397 ساعت: 18:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1567
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.118.144.69
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سپاس و آدرس hamd541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سپاس بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف