امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام شریک هستند

امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام شریک هستند

  • 14

سردار سرتیپ دوم محمدرضا یزدی با بیان این که امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام و پیروزی‌های آن در سوریه و عراق سهیم هستند، اضافه کرد: باید مراقب بود که دشمن با ابهام‌آفرینی، دروغ پراکنی و تفرقه‌افکنی نتواند خللی در این موفقیت‌ها ایجاد کند.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ سردار سرتیپ دوم محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ طی سخنانی در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از برگزاری این همایش گفت: افتخار می‌کنم که میان عزیزانی حضور دارم که همرزم و هم‌سنگر بوده‌ایم و هستیم.


  • تاریخ ارسال : جمعه 29 تير 1397 ساعت: 1:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نگاه مقام معظم رهبری و پوتین به رابطه ایران و روسیه، راهبردی است

  • 3
  • 0
 

پوتین به تهران می‌آید. مشاور عالی رهبر انقلاب و فرستاده ویژه رئیس‌جمهور گفت که مقام معظم رهبری به رابطه ایران و روسیه به‌عنوان رابطه‌ای راهبردی از دیرباز نگاه می‌کنند و آقای پوتین هم این اعتقاد را دارد.

ولایتی: نگاه مقام معظم رهبری و پوتین به رابطه ایران و روسیه، راهبردی است/ پوتین به تهران می‌آید

 


  • تاریخ ارسال : جمعه 29 تير 1397 ساعت: 1:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بسیج کلید حل بسیاری ازمشکلات امروز ما است

  • 17

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که «بسیجی بودن یک تفکر، یک مکتب و یک راه است»، تصریح کرد: واقعیت این است که کلید حل بسیاری مشکلات امروز ما بسیج است. این بسیج است که می‌تواند بسیاری از موانع را پشت سر بگذارد و بسیاری از مشکلات را حل کند. بسیج ضامن بسیاری از پیشرفت‌ها، اوج گرفتن‌ها و بقای انقلاب است.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی طی سخنانی در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

وقتی پوتین، نتانیاهو را سنگ روی یخ کرد

  • 9
  • 0
 

نتانیاهو نمایه

رئیس‌جمهور روسیه با رد ادعای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره علت سفرش به مسکو، تلویحا گفت که نتانیاهو برای تماشای مسابقه جام جهانی به روسیه آمد نه صحبت درباره ایران و سوریه.

 «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با رد ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره سفرش به مسکو، گفت او برای تماشای مسابقه فوتبال به این کشور سفر کرده است.

علی‌رغم ادعای نتانیاهو درباره اینکه سفرش برای صحبت حول تلاش ایران برای تثبیت حضور نظامی در سوریه است، پوتین طی دیدار روز گذشته (چهارشنبه) با او گفت: «خوشحالم که هنگام سفر خصوصی برای دیدن مسابقه جام جهانی فوتبال در مسکو، با شما دیدار می‌کنم».

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تلاش تروریست های داعش برای نفوذ به حومه جنوبی شهر سامراء ناکام ماند + نقشه میدانی و تصاویر

  • 14

تروریست ها در همان ابتدا درصدد بودند با انجام عملیات انتحاری در ورودی های ایستگاه های دفاعی، خطوط دفاعی نیروهای بسیج مردمی را در هم بشکنند و در ادامه شهر « بلد» را نا امن کنند.

به گزارش مشرق، گروهی از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در جنوب استان صلاح الدین عملیاتی را برای نزدیک شدن به شهر سامراء علیه نیروهای بسیج مردمی انجام دادند.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات تروریست های داعش اشاره کرد و گفت: عناصر تروریستی در گام نخست تلاش کردند به سمت منطقه « تل الذهب» در حومه شهر « بلد» در حومه جنوبی شهر سامراء حرکت کردند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای تیپ 43 بسیج مردمی عراق توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند، افزود: نیروهای بسیج مردمی با کمین دقیق موفق شدند با کشته و زخمی کردن 10 تن از تروریست ها حملات را در این محور دفع کنند.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بازدید رییس ستاد ارتش از توانمندی غواصان نیروی دریایی راهبردی ارتش

  • 57

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش در بازدید از دانشگاه دریایی امام خمینی( ره) نوشهر با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.

دریادار سیاری با اشاره به رشد چشم گیر دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و نظامی ، تربیت افسران مومن و متخصص را سرمایه گذاری برای آینده کشور عنوان کرد .

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان خاطره حضور فرماندهی معظم کل قوا در این دانشگاه و رضایتمندی معظم له از پیشرفتهای انجام شده بر ادامه حرکت پرشتاب علمی و نظامی در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد همانگونه که کارکنان فعلی نیروی دریایی توانسته اند به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کنند ، افسران آینده این دانشگاه نیز به یقین میتوانتد نیروی دریایی بسازند که در شان ملت ایران اسلامی باشد .

دریادار سیاری در بازدید از توانمندی غواصان نیروی دریایی ارتش با اشاره به رقابت حساس تیم های شرکت کننده در مسابقات بین الملی غواصی نظامی که برای اولین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و با حضور تیمهای از ارتشهای کشورهای جهان برگزار خواهد شد ، ابراز امیدواری کرد با توکل ، تمرین و تکنیک برتر میتوان موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای شرکت کننده شد و این وظیفه سربازی همه است.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شلیک موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان

  • 6

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک زلزال ۲ به مرکز تجمع مزدوران عربستان خبر داد.

تحولات یمن|شلیک موشک زلزال 2 به مرکز تجمع مزدوران عربستان

به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک زلزال 2 مرکز  تجمع نیروهای واکنش سریع وابسته ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "السدیس" در نجران را هدف قرار دادند.ش

 

  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

همه ارتشی ها بسیجی هستند

  • 15

امیر دریادار دوم حسین آزاد گفت: همه کارکنان ارتش بسیجی هستند و این موضوع را در عمل نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریا داردوم حسین آزاد، در حاشیه برگزاری اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج شهرک های مسکونی ارتش گفت: به اعتقاد من، همه ارتشی ها بسیجی هستند، ریشه این موضوع در پیوستن ارتش به انقلاب، تبعیت از رهبری و مرجعیت دینی است.

وی با بیان این که بسیج، میراث گرانبهای امام(ره) است افزود: وقتی امام راحل (ره) مردم و ارتش را برای پیوستن انقلاب فراخواندند، نیروهای ارتشی با پیوستن به انقلاب در راستای تبعیت از مرجعیت دینی، اولین جرقه های بسجی بودن را روشن کردند.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد

  • 6
  • 0
 

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده نزاجا که امروز شنبه 16 تیرماه در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد؛ گفت: دوران دفاع مقدس با ایثارگری، رشادت و جانفشانی های شهدای گرانقدر، ایثارگران و شما همرزمان عزیز به پیروزی رسید و پس از گذشت ۳۰ سال از آن دوران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان خاری در چشم دشمنان است.

وی افزود: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شرف و عزتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد ثمره ریخته شدن خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوزه های جهاد و مبارزه جاری شده است.

نعمتی بیان کرد: جنگ تحمیلی، دانشگاهی مقدس برای جوانان برومند کشور بود که در آن دوران با حضور مقتدرانه خود در جبهه های جنوب و غرب کشور، امنیت، اقتدار و فضای معنوی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا شاهد اعمال ما هستند ما از خداوند منان می خواهیم که به ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نقش بی‌بدیل ارتش در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست

  • 6

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نقش بی‌بدیل ارتش انقلابی ما در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر وحدت، پشتیبانی و حمایت همه جانبه ارتش، سپاه و نیروهای مردمی نبود این همه موفقیت‌های بزرگ به راحتی به دست نمی‌آمد.

هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و  قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب كشور برگزار شد.

در این جلسه سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با امير سرتیپ دوم علی ظريفی يگانه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب دیدار و بر همکاری ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

روحانی که زنده زنده توسط داعشی‌های وطنی سوزانده شد!

  • 14
  • 2
 

ماجرای زنده سوزاندن وحشیانه یک روحانی توسط داعش وطنی/ گوشه‌ای از جنایات همکاران «رامین حسین‌پناهی»

در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 28 تير 1397 ساعت: 23:49
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرک های مسکونی ارتش برگزار می شود

  • 17

اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرک های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی ایران 21 تیر ماه امسال در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش در حاشیه این همایش که با حضور مسئولین کشوری و لشکری و فرماندهان ارتش ، سپاه و بسیج برگزار خواهد شد ، برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه ائمه جماعات و فرماندهان بسیج ارتش در نظر گرفته شده است.

هم افزایی فعالیتهای فرهنگی در سطح شهرکهای مسکونی ارتش ، تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی) مبنی بر ایجاد روحیه صمیمیت میان کارکنان نیروهای مسلح و ایجاد وحدت رویه در فعالیتهای فرهنگی کوی های سازمانی ارتش از جمله اهداف برگزاری اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرک های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی است.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:7
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

چرا الان هواپیماهای ما رو نمیزنند؟

  • 8

وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توئیتی درباره حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 ، نوشت:

 

 

 

  • تاریخ ارسال : دو شنبه 18 تير 1397 ساعت: 10:39
  • نویسنده : 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امروز دشمن بر جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است

  • 9

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: دشمن امروز بر جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است به همین دلیل مقام معظم رهبری از سال ها قبل تاکید زیادی بر مساله اقتصاد داشته اند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه آگاه سازی سیاسی که با حضور کارکنان پایور و دانشجویان وظیفه در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرائی برگزار شد گفت: دشمن امروز بر جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده و اهمیت این موضوع تا جایی است که مقام معظم رهبری در سال های اخیر شعار سال را شعار اقتصادی انتخاب نموده اند و بر این موضوع تاکید زیادی داشته اند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

روحانی که زنده زنده توسط داعشی‌های وطنی سوزانده شد!

  • 11
  • 0
 

ماجرای زنده سوزاندن وحشیانه یک روحانی توسط داعش وطنی/ گوشه‌ای از جنایات همکاران «رامین حسین‌پناهی»

در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نقش بی‌بدیل ارتش در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست

  • 9

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: نقش بی‌بدیل ارتش انقلابی ما در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر وحدت، پشتیبانی و حمایت همه جانبه ارتش، سپاه و نیروهای مردمی نبود این همه موفقیت‌های بزرگ به راحتی به دست نمی‌آمد.

هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و  قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب كشور برگزار شد.

در این جلسه سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با امير سرتیپ دوم علی ظريفی يگانه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب دیدار و بر همکاری ارتش با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد

  • 7

با قدرت در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده نزاجا که امروز شنبه 16 تیرماه در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد؛ گفت: دوران دفاع مقدس با ایثارگری، رشادت و جانفشانی های شهدای گرانقدر، ایثارگران و شما همرزمان عزیز به پیروزی رسید و پس از گذشت ۳۰ سال از آن دوران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان خاری در چشم دشمنان است.

وی افزود: نیروهای مسلح با قدرت و امنیتی که مدیون شهدا است، تا آخرین قطره خون خود در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی خواهند ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: شرف و عزتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد ثمره ریخته شدن خون شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و دیگر حوزه های جهاد و مبارزه جاری شده است.

نعمتی بیان کرد: جنگ تحمیلی، دانشگاهی مقدس برای جوانان برومند کشور بود که در آن دوران با حضور مقتدرانه خود در جبهه های جنوب و غرب کشور، امنیت، اقتدار و فضای معنوی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی تصریح کرد: شهدا شاهد اعمال ما هستند ما از خداوند منان می خواهیم که به ما توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

صعود کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران به قله درفک

  • 17

تیم کوهنوردی منتخب ارتش جمهوری اسلامی با همراهی امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و تعدادی از جانبازان به قله درفک کوه گیلان صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این صعود که به منظور گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای صورت گرفت، تیم کوهنوردی منتخب ارتش به قله درفک کوه واقع در شهرستان منجیل استان گیلان صعود کردند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 22:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اسناد تازه کشف شده از مأموریت تازه منافقین برضد ایران

  • 9

/از تروریسم جدید برای اربابان جدید تا سندسازی برای ایجاد پرونده های جعلی+تصاویر

تروریسم جدید برای اربابان جدید؛ مأموریت تازه منافقین برضد ایران+ تصاویر

هدف منافقین و اربابان جدید آن‌ها تروریسم اقتصادی است و برای تابستان سال ۱۳۹۷ با اسم رمز «تابستان داغ »، چنین خوابی را دیده‌اند.

 بعد از فروپاشی صدام، سازمان منافقین حتی نتوانست ظواهر کار خود را حفظ کند و مجبور شد که رسماً تحت الحمایهٔ آمریکا قرار گیرد. با مفقود شدن رجوی و مرگ پدرخواندهٔ سازمان یعنی صدام، منافقین مجبور شدند در جهت خواسته‌های آمریکا و غربی‌هایی که نیازمند به ابزاری تروریستی علیه جمهوری اسلامی بودند تغییراتی را بپذیرند. 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حمله مسلحانه به یک مرکز امنیتی در مرکز عربستان

  • 5
  • 1
 

عربستان

منابع امنیتی عربستان از حمله سه «تروریست» به یک مرکز امنیتی در شهر «بریده» واقع در مرکز عربستان خبر دادند.

 سخنگوی وزارت کشور عربستان یکشنبه شب طی اعلام کرد که در حمله مسلحانه سه «تروریست» به یک مرکز امنیتی در شهر «بریده» استان قصیم واقع در مرکز عربستان، یک نیروی امنیتی این کشور کشته شد.

سخنگوی وزارت کشور عربستان افزود: در حمله تروریستی شهر بریده، دو فرد مسلح کشته و یک فرد مسلح دیگر نیز زخمی شده است.

در همین حال، خبرگزاری دولتی عربستان «واس» گزارش داد که در این حمله تروریستی، یک نفر از اتباع بنگلادشی نیز کشته شد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مهار آتش سوزی جنگل گلستان توسط کارکنان تیپ 130 نیروی زمینی ارتش

  • 140

در پی وقوع آتش سوزی در جنگل های رامیان و کلاله در شرق استان گلستان و منطقه دشت در خراسان شمالی کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش برای مهار آتش سوزی به منطقه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در پی وقوع آتش سوزی در جنگل های رامیان و کلاله در شرق استان گلستان و منطقه دشت در خراسان شمالی ستاد بحران تشکیل و 200 نفر از کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش برای مهار آتش سوزی و حفظ منابع طبیعی کشور به منطقه اعزام شدند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اگر در سوریه نبودیم چه می‌شد؟ + فیلم

  • 4
  • 0
 

 تشکیل گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش و گسیل آنها به کشورهایی از جمله سوریه و عراق تنها هدفی که دنبال می کند، سرنگونی دولت های قانونی این کشورها و تجزیه آنها به چند اقلیم است. چنین اتفاقی باعث می شود تا در حوزه منطقه ای، جایگاه جمهوری اسلامی ایران تضعیف شود. این خواسته قلبی آمریکا و برخی کشورهای منطقه است.

برای مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir/%d8%a7%da%af%d8 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از صنایع دریایی مستقر در خراسان رضوی

  • 13
  • 0
 

امیر دریادار خانزادی از صنایع دریایی مستقر در خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در صنایع دریایی خراسان رضوی از سامانه های رانش یگانهای شناور ،سامانه حفاظت کاتدی و پایش خوردگی شناورهای سطحی و زیرسطحی و سامانه‌های سلاح ،تجهیزات دریایی تجهیزات جانبی و قطعات موتورهای دریایی ،سامانه های شبیه ساز بازدید کرد.

امیر دریادار خانزادی در این بازدید با اشاره به فرامین فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر شتاب بخشیدن به برنامه های در دست اقدام نداجا ،بر بهره گیری از تمام ظرفیت های ملی تاکید و پتانسیل موجود در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را بسیار قوی و ارزشمند توصیف کرد.

وی در جمع کارکنان صنایع دریایی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتقاء توانمندی دفاعی در مجموعه نیروهای مسلح ، ارتباط بین صنایع دفاعی و مجموعه نیروهای مسلح را در ارتقای آمادگی و توان دفاعی کشور بسیار موءثر دانست.

در این بازدید دریادار رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با توصیف نقش موثر نیروی دریایی ارتش در حفاظت از منافع ملی از افزایش تعامل موءثر بین این دو ارگان دریایی کشور خبر داد .


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

وقتی داعشی‌های وطنی سر یک ایرانی را با مته سوراخ و با آهن گداخته سوزاندند!+ عکس

  • 13

در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

وقتی داعشی‌های وطنی سر یک ایرانی را با مته سوراخ و با آهن گداخته سوزاندند!+عکس

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آمریکایی ها کشور‌های مقتدر و باثبات را برنمی‌تابند

  • 8

فرمانده نیروی زمینی ارتش، در دیدار با هیئت افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین که ظهر امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد با بیان اینکه در این روز‌ها تهدید اصلی بشر در عرصه جهانی کشور مستکبر و زیاده‌خواه آمریکاست،گفت: آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که دشمن بشریت هستند و کشور‌های مقتدر و باثبات را برنمی‌تابند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و چین دو کشور اثرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی هستند و هر دو کشور نیز تهدیدات مشابهی دارند.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:49
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

جزئیات دستگیری سلطان سکه

  • 20
  • 0
 

جزئیات دستگیری «سلطان سکه» از زبان فرمانده نیروی انتظامی/ کشف و ضبط 2 تن سکه از مفسد بزرگ اقتصادی + فیلم

 سردار حسین رحیمیفرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یکی از مفسدان بازار سکه خبر داد.

رحیمی گفت: فردی که به «سلطان سکه» معروف است، حدود ۲ تن سکه را جمع آوری کرده بود تا در زمان نیاز، آن را در بازار توزیع کند.

گفتنی است؛ ۲ تن سکه تمام بهار آزادی، معادل حدودا ۲۵۰ هزار عدد سکه است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

افسران چینی از تیپ ۶۵ نوهد ارتش بازدید کردند

  • 10
  • 2
 

افسران چینی از تیپ ۶۵ نوهد ارتش بازدید کردند

افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین صبح امروز چهارشنبه 13 تیرماه از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.

 امیر  سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد ضمن عرض خیر مقدم به هیئت نظامی چینی ، اظهار کرد: تیپ 65 نوهد علاوه بر ماموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که بر عهده دارد، با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم مسئولیت انتقال آموزش به کارکنانی که جهت خدمت در این تیپ انتخاب می‌شوند را دارد.

وی همچنین به دوره‌هایی که در این تیپ به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: در تیپ 65 نوهد دوره‌های چتربازی، سقوط آزاد، تربیت مربی کوهنوردی نظامی، غواصی و قایقرانی، تک تیراندازی، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، عملیات ویژه و همچنین رزم در برف، کویر وسایر آموزش‌های مورد نیاز دیگر به کارکنان آموزش داده می‌شود.

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:47
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آمادگی کلاه‌ سبزهای ارتش برای همکاری با نیروهای ویژه چین

  • 6

 صبح امروز هیأتی از افسران وزارت دفاع چین با حضور در مرکز تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد ارتش از نزدیک با توان عملیاتی این تیپ آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ‌دوم سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ ۶۵ نوهد در دیدار با هیئت نظامی کشور جمهوری خلق چین این مراسم گفت: این تیپ با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم، مرکزی برای آموزش متقاضیان خدمت در نیروهای ویژه محسوب می‌شود.

وی افزود: در این مرکز دوره‌های آموزش کوهنوردی نظامی، غواصی، قایقرانی، تک‌تیرانداز، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، ضربت، کویر، جنگل و دوره‌های دیگر آموزش داده می‌شود.

امان‌اللهی در ادامه تأکید کرد: تیپ ۶۵ نوهد آمادگی دارد در صورت تصویب سلسله مراتب به تبادل تجربیات و تعاملات سازنده با نیروهای ویژه چین اقدام کند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 19 تير 1397 ساعت: 21:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ماشین کشتار سعودی درسایه سکوت جهانی در یمن قربانی می‌گیرد

  • 12
  • 3
 

روزنامه فرانسوی لیبراسیون عربستان سعودی را یک "دیکتاتوری حفاظت شده " توصیف کرد که در سایه سکوت جهانی به قتل عام یمنی‌ها ادامه می‌دهد. 

لیبراسیون: ماشین کشتار سعودی درسایه سکوت جهانی در یمن قربانی می‌گیرد

 روزنامه لیبراسیون در مقاله ای درباره عربستان زیر سایه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به بررسی اوضاع حقوق بشر این کشور و تجاوز نظامی بیش از سه ساله آن به کشور یمن پرداخت و در آغاز این سوال را مطرح کرد که چرا اینقدر در برابر نظامی که حقوق بشر را نقض می کند، تسامح به خرج داده می شود و نقش این کشور در منطقه بویژه در یمن مشکلی واقعی را ایجاد می کند.

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نقطه قوت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و جهاد سازندگی است

  • 7

به گزارش روابط عمومی ارتش، علی اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به برنامه های تابستانه موزه گفت: ما همزمان با آزادسازی مهران (10 تیر) شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تا پایان هفته دفاع مقدس راه اندازی خواهیم کرد و همینطور جهت استفاده بیشتر علاقه مندان از ظرفیت موزه بلیت موزه نیز نیم بها شده است.

وی در ادامه بیان کرد: نقطه قوت شیفت دوم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور صد نفر پیشکسوتان دفاع مقدس اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی است که نقش فرماندهی و تاثیرگذاری در دفاع مقدس داشتند و در این شیفت به روایتگری خواهند پرداخت.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:31
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

پیام سید حسن نصرالله به دبیرکل انصارالله یمن:‌ ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می‌جنگیدم

  • 8
  • 0
 

پیام سید حسن نصرالله به دبیرکل انصارالله:‌ ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می‌جنگیدم

  به نقل از  شبکه تلویزیونی المسیره، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با درود فرستادن به ارتش و کمیته های مردمی یمن خطاب به عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: ای کاش من همراه شما و زیر پرچم شما می جنگیدم.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی دیروز خود گفت: «من و همه برادرانم و همه رزمندگان در جهان و همه کسانی که از معادلات نظامی مطلع هستند و تجارب نظامی دارند باید برای تجلیل از آن رزمندگان و آن اهل مقاومت و آن دلاورمردان و برای تجلیل از فرماندهان خردمند و شجاع و ثابت قدم و استوار، سر تعظیم فرود آوریم. این یک حقیقت است و تعارف نیست و برای بالا بردن روحیه نیست بلکه بر عکس من به این رزمندگان می گویم من شرمنده‌ام که در میان شما و همراه شما نیستم. بینی و بین الله زمانیکه این تصاویر و این دلاوری ها و ایستادگی های اسطوره ای را می بینم می گویم ای کاش با شما بودم. من می دانم همه برادرانم نیز همین را می گویند و هر فرد شریفی روی کره زمین همین را می گوید ای کاش با شما بودیم ای کاش می توانستیم با شما باشیم ای کاش می توانستیم یکی از رزمندگان شما بوده و زیر پرچم رهبر عزیز و شجاع باشیم.»

گزارش از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

از خانواده شهید ارتشی گلمحمد بختیاری تجلیل شد

  • 4

طی مراسمی در شهرستان قصر شیرین با حضور مسئولین لشکری و کشوری از خانواده شهید گلمحمد بختیاری از شهدای سرافراز ارتشی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم مرادعلی تاتار فرماندار قصر شیرین کرمانشاه در دیدار با خانواد شهید گلمحمد بختیاری از شهدای قصرشیرین گفت: خانواده های معظم شهدا الگویی برای تمام مردم هستند زیرا انسان هایی را پرورش داده اند که در راه دفاع از ارزش های دینی و اسلامی از تمام هستی خود گذشتند.

وی اظهارداشت: خانواده معظم شهدا با تربیت فرزندان دینی و تقدیم آنان برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی ، از هیچ تلاشی برای حفظ و احیای دین و تمام ارزش های انسانی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست و رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس برای این کشور افتخار آفرینی کردند و وظیفه کنونی ما ، تکریم خانواده های معظم شهداست.

در این آئین معنوی از خانواده شهید گلمحمد بختیاری از شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی که در سال 67 در منطقه عملیاتی فکه به مقام شهادت نائل شد و همچنین سرباز شهید پیمان حسینی از شهدای نیروی انتظامی که در منطقه پیرانشهر به شهادت رسید تجلیل شد.

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اجرای حکم اعدام تروریست‌های داعش به دنبال درخواست حیدر عبادی

  • 7
  • 0
 

عبادی دستور اجرای فوری احکام اعدام تروریست‌های داعش را صادر کرد

 به نقل از سی ان ان، به دنبال پیدا شدن پیکر هشت تن از نیروهای امنیتی عراق در اوایل این هفته، حیدر عبادی، نخست وزیر عراق خواستار اجرای فوری حکم اعدام تروریست‌های عضو گروه داعش شد. 

دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نخست وزیر دستور اجرای فوری مجازات عادلانه تروریست‌های محکوم به اعدام را صادر کرد.

خبرگزاری رویترز در ماه آوریل گزراش داد از زمان پاکسازی موصل و مناطق اطراف آن از وجود تروریست‌های داعش، صدها زندانی بوسیله دادگاه عراق به اعدام محکوم شده‌اند. عبدالستار البرقدار، از سخنگویان وزارت دادگستری عراق در آن زمان به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: آمارهای داگاه‌های جنایی نشان می‌دهد که 815 نفر مورد محاکمه قرار گرفته‌اند و از این تعداد 212 نفر به مجازات اعدام محکوم شدند.

همچنین بنا به اعلام سخنگوی وزارت دادگستری عراق 150 نفر نیز به حبس ابد محکوم شدند. سخنگوی وزارت دادگستری عراق تاکید کرد اکثر این احکام علیه عناصر گروه تروریستی داعش صادر شده است که پس از برگزاری جلسات دادگاه مطابق با قانون، جرایم آنها اثبات شده است. 

همچنین در بیانیه دفتر نخست وزیری عراق آمده است به دنبال دستورالعمل صادره از سوی نخست وزیر روز پنج شنبه  احکام برخی از محکومین عضو گروه داعش اجرا شد. در این بیانیه تاکید شده است: براساس دستور حیدر عبادی حکم اعدام مربوط به 12 تروریست که حکم نهایی خود را دریافت کرده بودند روز پنج شنبه اجرا شد.

 گزارش از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تعدادی از کارکنان نیروی دریایی ارتش تقدیر شدند

  • 10

عدادی از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان دریانورد فعال کشور تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی ارتش، در روز جهانی دریانورد و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از ۳۸ نفر از دریانوردان فعال سراسر کشور شاغل در ارگان های دولتی و بخش خصوصی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

با حضور امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش ، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولان کشوری، از ۳۸ نفر از دریانوردان نمونه کشور تقدیر و تشکر شد. دریانوردان نمونه کشوری از ، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ،سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران ، اتحادیه مالکان کشتی ایران، شرکت کشتیرانی والفجر، نفت فلات قاره ایران، شرکت پایانه های نفتی ایران، انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران، سازمان شیلات ایران، شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس، انجمن مهندسی دریایی و خانواده کاپیتان فقید کشتی سانچی، معرفی شدند.

گفتنی است ، از فرماندهان  ناوهای تنب ، هندیجان ، نجم و ناو تحقیقاتی هیدروگراف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر شدند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس است

  • 3
  • 0
 

لایحه تشکیل سازمان دریایی نیروهای مسلح در دستور کار مجلس است

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ناامنی‌های چند روز گذشته در مرزهای شرقی کشور و تلاش تروریست‌ها و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به کشور اظهار کرد: یکی از مسائلی که جمهوری اسلامی طی دهه‌های گذشته بابت آن متحمل هزینه‌های سنگین شده است، قاچاق موادمخدر از کریدور ایران به کشورهای غربی است که برای جلوگیری از این انتقال دچار هزینه‌های مالی زیادی هم شدیم، در حالی که کشورهایی که مورد تهدید هستند، به ویژه کشورهای اروپایی هیچ مشارکتی در جهت مبارزه با این پدیده شوم انجام نمی‌دهند و ایران اسلامی هرسال با تقدیم ده ها شهید و هزینه چند میلیاردی به دلیل اهمیت مرزهای شرقی برای کشور در طول این سال‌ها در مسیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر حضوری قدرتمند و مستمر داشته است.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امروز در یک جنگ نرم تمام عیار با دشمن قرار داریم

  • 14

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام صنعت پور در این جلسه با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های خالصانه و اثربخش فرماندهان، مسئولان و اعضای فعال پایگاه های بسیج مستقر در شهرک های مسکونی ستاد ارتش گفت: بسیج ظرفیت عظیمی است که همیشه یار وفادار انقلاب بوده و در همه صحنه ها حضوری فعال و اثرگذار داشته است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت هم افزایی بیشتر فعالیت های فرهنگی بسیج پایگاه های مستقر در شهرک های مسکونی ارتش با عقیدتی سیاسی ها افزود: ما امروز در یک جنگ نرم تمام عیار با دشمن قرار داریم و استفاده از ظرفیت بسیج همسو با فعالیت های اثربخش فرهنگی، خواهد توانست ما را در برابر هجمه فرهنگی دشمنان حفظ نماید.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:27
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):

  • 3

فرمانده کل قوا فرمودند: اگر شما ایستادید، نسل‌های آینده به قله دست خواهند یافت؛ آنها به قله می‌رسند اما ایستادگی و افتخار مال شماست. انقلاب، ریشه‌دار و آینده‌دار است به شرط «صبر» و «تقوا».


فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) حضور یافتند مراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند و با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کردند.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:26
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رشادت رزمندگان ما ریشه در فرهنگ و ورزش پهلوانی دارد

  • 9

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با تاکید بر لزوم گسترش ورزش باستانی در نیرو‌های مسلح، اردو‌های راهیان نور را راه مناسبی برای آشنایی جوانان با روحیه پهلوانی رزمندگان دانست و گفت: رشادت‌های رزمندگان ریشه در فرهنگ پهلوانی و ورزش پهلوانی دارد.

به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در همایش روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و باستانی نیرو‌های مسلح که در مجتمع الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: ورزش امری بسیار مهم است و به روح و روان انسان جان و نشاط می‌دهد، به همین علت است که در گذشته ورزش زورخانه‌ای راهی برای تقویت روح و جسم بود و پهلوانان نیز پناهگاه مردم بودند و زورخانه‌ها به عنوان آموزشگاه جوانمردی و پهلوانی شناخته می‌شد. بر این اساس باید دوباره این ورزش باستانی را در جامعه به ویژه در سطح نیرو‌های مسلح گسترش دهیم.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:24
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

FATF تعریف ایران از تروریسم را ردکرد

  • 6
  • 0
 

fatf

FATF در بیانیه جدید، حق تحفظ ایران را مردود اعلام کرد و آب پاکی را روی دست بزک کنندگان توافقات خسارت بار ریخت.

 کارگروه ویژه اقدام مالی(FATF) که مأموریت خودش را مقابله با پولشویی وتأمین مالی تروریسم در جهان عنوان می‌کند، شامگاه جمعه اعلام کرد تصمیم گرفته تعلیق «اقدامات تقابلی» علیه ایران را برای یک دوره دیگر تمدید کند.

این نهاد بین‌المللی مستقر در پاریس، علیرغم این اعلام کرده نام ایران را کماکان در فهرست سیاه خود (موسوم به بیانیه عمومی) نگاه خواهد داشت.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:22
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دشمن شناسی وظیفه ای مستمر است

  • 7

به گزارش روابط عمومی ارتش، معاون سیاسی عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ملت ایران به همان نسبت که دشمن، روش های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده تر می کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزایند و دشمن شناسی را وظیفه ای مستمر بدانند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با حضور امیر اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  برگزار شد.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 11 تير 1397 ساعت: 19:21
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1567
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز :
            بازدید دیروز بازدید دیروز :
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 0
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته :
            بازدید ماه بازدید ماه :
            بازدید سال بازدید سال :
            بازدید کلی بازدید کلی :

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.116.51.117
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سپاس و آدرس hamd541.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سپاس بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف